دیدنیهای دبی
نوشته شده توسط : shbi

دیدنیهای دبی

 

بازار های طلا و ادویه جات فروشی دبی

 

Dubai Gold and Spice Souks

بازار های طلا و ادویه جات فروشی

Souk به معنی بازار است. بازار طلا در منطقه ی دیره واقع شده. یک گشت کوتاه در این بازار, این حقیقت را که چرا دبی عنوان شهر طلا را به خود اختصاص داده را آشکار می کند. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید, ارزش یک بار دیدن را دارد. درخشش جواهرات18, 24,22,21 قیرات فروشگاه های این بازار, ثروت فراوان این بخش از دنیا را به رخ می کشد. خلوص طلاها و تنوعشان بسیار قابل توجه است. گوشواره, انگشتر, گردنبند, دستبند و آویز از جمله اقلام موجود می باشد. طلاهای این بازار در طیف های مختلف رنگی ارائه می شود: سفید, صورتی, زرد و حتی بنفش. قیمت طلا در این جا جزو ارزانترین هاست و عموما بر اساس وزن آن قیمت گذاری می شود. همچنین بسته به اینکه دست ساز و یا کارخانه ای باشد قیمتش متغیر است. بازار ادویه یا بازار قدیمی, یک فروشگاه قدیمی در دبی است. این بازار در بخش شرقی دبی یعنی منطقه ی دیره و در مجاورت بازار طلا واقع شده. عاشقان غذا و مسافرت نباید به سادگی از خیر دیدن بازار ادویه ی دبی بگذرند. به محض ورود, عطر ادویه جات محلی عربی به مشام می رسد. در این جا می توانید چاشنی ها و ادویه هایی مانند: میخک, دارچین, هل را تهیه کنید. بخورهای خوشبو و میوه های خشک شده هم در دسترس است. ادویه جات این بازار از سراسر منطقه ی خاورمیانه و حتی دنیا جمع آوری شده است که بسیار با کیفیت بوده و قیمت مناسبی نیز دارد.

تور دبی , معرفی بهترین تورهای دبی ,

تور دبی نوروز 93

, تور دبی اسفند 92 , تور دبی  تعطیلات نوروز 93

 

 

آب نمای دبی

 

Dubai Creek

آبنمای دبی

از آبنمایی دبی به عنوان بخش حیاتی شهر در طول تاریخ یاد می شود که در فرهنگ و تاریخ دبی نقشی بزرگ ایفا می کند. شما می توانید در ساحل دریا قدم زده و بازرگانانی را که کشتی هایشان را پر می کنند ببینید و یا با تاکسی های آبی از کنار آنان عبور کنید. هنگام غروب میهمانان می توانند از شامی که در همین کشتی ها تدارک دیده شده و سرو می شود لذت ببرند. آبنمای دبی یک آبنما است که با موسیقی می‌رقصد و در دریاچهٔ برج خلیفه (ساخت انسان) در کنار دبی مال واقع در دبی، امارات متحده عربی ساخته شده‌است. هزینهٔ ساخت این آبنما 800 میلیون درهم معادل 218 میلیون دلار آمریکا بوده‌است. این آبنما دارای بیش از 6600 چراغ در 25 رنگ متفاوت است و طول آن 275متر (902فوت) است و آب را تا ارتفاع 150 متر (500 فوت) در آسمان پرتاب می‌کند. طراح آبنمای دبی شرکت وت دیزاین است که آبنمای هتل معروف پلاژیو در شهر لاس وگاس را طراحی کرده‌است.

تور دبی , تور دبی نوروز 93 , تور دبی اسفند 92 , تور دبی

 

برج العرب دبی

 

برج العرب دبی

برج العرب دبی اسم هتلی باشکوه در دبی , عربستان  میباشد. عمارت آن سیصد و بیست و یک متر بلندی دارد و در جزیره‌ای دست ساز دویست و هشتاد متر از خشکی ساخته شده‌است. کم وسعت ترین اتاق هتل صد و شصد و نه و وسیعترین اتاق آن هفت صد و هشتاد متر مربع وسعت دارند.اغلب هتل برج العرب را "تنها هتل هفت ستاره جهان"می‌نامند اما همیشه تعداد ستاره‌های آن مورد بحث بوده است.7طبقه از این هتل به شکل آکواریوم در زیر دریا واقع شده. اجاره کوچک‌ترین اتاق این هتل شبی شش هزار درهم است. قیمت هر غذا در این هتل حداقل هزار درهم است.

تور دبی , تور دبی نوروز 93 , تور دبی تعطیلات عید 93 , تور دبی اسفند 92 , تور دبی نوروز 93

 

 

برج خلیفه دبی

Burj Khalifa

برج خلیفه دبی

در ارتفاعی بیشتر از 828 متر از سطح زمین بنا شده است و به عنوان مرتفع ترین سازه در سراسر دنیا شناخته می شود. این بنای مشهور, خانه های مسکونی و دفاتر کاری را مانند هتل آرمانی, هم زمان ارائه می کند. میهمانان می توانند چشم اندازی فوق العاده ای از افق آسمان دبی را از طریق رصد خانه ای که در طبقه ی 124 واقع شده, نظاره کنند. برج خلیفه در ابتدا با نام "برج دبی" شناخته می‌شد اما در روز افتتاحیه توسط شيخ محمد بن راشد آل مكتوم، نام آن به افتخار حاکم امارات، خليفه بن زايد آل نهيان‎، به «برج خلیفه» تغییر کرد.

تور دبی نوروز 93 , تور دبی اسفند 92 , تور دبی تعطیلات نوروز 93 , تور دبی نوروز 93

برچسب ها : تور دبی , تور دبی نوروز 93 , تور دبی اسفند 92 , تور دبی فروردین 93,
موضوع : | بازدید : 0
+ نوشته شده در  شنبه 17 اسفند 1392ساعت 15:30  توسط arezu  |  نظر بدهید

هتلهای آنتالیا

 

 

هتل هالیدی پلاس آنتالیا

هتل تفریحی هالیدی پالاس ،مسافران و میهمانان را فارغ از هر فکری کرده و تعطیلات خوب و کاملی برای آنان مهیا کرده است . مکانهای عمومی هتل، زیبا و شیک می باشد و امکانات رفاهی بسیار عالی، لوکس و مجللی را برای میهمانان در اختیار قرار داده است.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، سونا ، حمام ترکی ، استخر سرباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، ساحل اختصاصی ، امکانات ورزشهای آبی در هتل هم می باشد.هتل دارای فروشگاه هایی است که میتوانید مایحتاج خود را از این فروشگاه تهیه کنید .صرافي در هتل وجود داردکه زمان کمتری برای تبدیل ارز اختصاص می دهید .در هتل اتاق جلسه کامل مجهز موجود مي باشد.باغ هتل مکانی مناسب برای استراحت کردن می باشد .مسافران و ميهمانان مي توانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، قايقراني با کانو، تنيس، بيليارد، پرتاب دارت ، بولينگ، شرکت کنند.حتی آرایشگاهی در هتل می باشد که می توانید در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

تور آنتالیا , تور آنتالیا نوروز 93 , تور آنتالیا اسفند 92 , تور آنتالیا لحظه آخری , معرفی بهترین تورهای آنتالیا , تور آنتالیا , تور آنتالیا نوروز 93

 

 

 

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل لوكس اورنج كانتي در فاصله يك ساعتي فرودگاه در تفريحگاه كمر آنتاليا قرار گرفته است. هتل داراي ساحل اختصاصي،حمام تركي، استخر، جكوزي،‌سونا، ماساژ و امكانات و خدمات رفاهي ديگر مهیا مي باشد. هتل از معماري آمستردام و دهكده ماهيگيري ولندام،‌ در ساحل كمر بهره گيري کرده است از بهترين منطقه های تفريحي آنتاليا با منظره های زیبای درياي آبي مديترانه و سواحل ماسه ايي، قرار گرفته است. كودكان هم با استفاده از كلوپ كودكان و تفريحات مناسب کودکان اوقات خوش و به یاد ماندنی را سپری می کنند. هتل رستوران مختلفی با غذاهاي ايتاليايي،تركي،‌ دريايي و هلندي تدارک دیده است.

تور آنتالیا , تور آنتالیا نوروز 93 , تور آنتالیا اسفند 92 , تور آنتالیا لحظه آخری , تور آنتالیا زمستان 92 , تور آنتالیا , تور آنتالیا تعطیلات عید نوروز 93

 

 

 

هتل رویال وینگس آنتالیا

hotel royal vingz antalya

هتل رویال وینگس آنتالیا امکانات خوب رفاهی هتل شامل : سونا ، ماساژ ،حمام ترکی و بخار ،  مرکز سلامت و آبگرم ،  حمام ترکی ، استخر روباز  ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده ، امکانات ویژه ورزشهای آبی هتل رویال وینگس آنتالیا می باشد. از امکانات دیگر هتل خدمات نگهداری از کودکان می باشد. اتاق جلسه بسیار مجهز در هتل وجود دارد. اتومبيل کرايه نیز در اختيار میهمانان و مسافران قرار می گیرد . همچنین هتل داراي کتابخانه ای مي باشد که علاقه مندان به کتاب میتوانند اوقاتی را در کتابخانه برای مطالعه سپری کنند. ميهمانان و مسافران مي توانند در ورزشهایی مانند : تنيس، پينگ پنگ، بولينگ، پرتاب دارت فعالیت داشته باشند. در هتل آرایشگاهی وجود دارد که میتوانید در طول اقامت نیز اراسته باشید.

تور آنتالیا , تور آنتالیا تعطیلات عید نوروز 93 , تور آنتالیا نوروز 93 , تور آنتالیا اسفند 92 , تور آنتالیا نوروز 93

 

 

 

 

هتل ریکسوس لاراس

هتل مجلل و زیبای  ریکسوس لارس ، در ساحلهای ماسه ای شهر لارا قرارگرفته و بزرگترین استخر روباز را برای خود دارد این هتل  ریکسوس لارس با داشتن امکانات لوکس و رفاهی خود ، فقط هشت  کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.
اتاق ها درنزدیکی دریا و باغ هستند و از تمامی امکانات رفاهی و تلویزیون برخوردارند.سرویس رایگان اینترنت نیز درمکانهای  عمومی هتل در دسترس میهمانان و مسافران می باشد. امکانات رفاهی هتل ریکسوس لارس ؛ شامل استخر آب گرم , حمام ، سالن ورزشی و مرکز زیبایی اندام میباشد. ونیز میهمانان می توانند در فعالیت هایی از قبیل اسب سواری وغواصی نیز شرکت کنند.
هتل ریکسوس لارس آنتالیا در پنج کیلومتری شهر لارا قرارگرفته و فقط یک کیلومتر با نزدیک ترین مرکز خرید فاصله دارد.

معرفی بهترین تورهای آنتالیا , تور آنتالیا نوروز 93 , تور آنتالیا , تور آنتالیا اسفند 92 , تور آنتالیا , تور آنتالیا فروردین 93 , تور آنتالیا نوروز 93





:: برچسب‌ها: تور آنتالیا نوروز 93 , تور آنتالیا , تور آنتالیا اسفند 92 , تور آنتالیا , تور آنتالیا فروردین 93 , تور آنتالیا نوروز 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 اسفند 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: